Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

onsdag, november 09, 2005

Vad ska man välja att skriva om när man ska skriva ett ekonomiarbete på 10 sidor? Jag vet inte. Det finns ju så mycket man kan skriva om, så jag vet inte vad jag ska välja och det är ju ganska svårt att få ihop ett ekonomiarbete på 10 sidor,det finns ju säkert mycket mer att skriva än vad man får plats med på 10 sidor. Men jag har ju fram till mars på mig, men jag kommer säkert inte på något förrän veckan innan och då kommer jag sitta där som en tok åoch skriva och så blir det inget bra arbete. Plattskatt är ju ganska intressant, jag kanske väljer det. Vi får se. Eller någon där ute kanske har ett bra tips på vad man kan skriva om? :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida