Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

onsdag, november 23, 2005

Igår så fyllde CUF söderhamn 3 år och min syster fyllde 34 år så jag säger grattis i efterskott. Och min kompis Cecilia hade namnsdag.(förövrigt så är hon sekreterare i CUF söderhamn)Jag hade inte tid att blogga igår. Det är väldigt mycket pluggande just nu.
Just nu sitter jag på expen å försöker ragga folk till en ung å grön- kurs som vi i CUF gävleborg ska ha 26-27 november i Årsunda. Det går inte så bra just nu för att alla går fortfarande i skolan men jag ska försöka ringa igen senare. Jag börjar bli lite hungrig också känner jag. Kanske ska springa och köpa mig en macka.
Senare så ska jag iväg å klinka lite gitarr också. Men nu är jag väldigt hungrig. Jag måste köpa nåt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida