Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

tisdag, januari 24, 2006

CUF Söderhamns årsmöte! idag är det 3 dagar kvar till vårat årsmöte i söderhamn. Jag måste säga att jag kommer att sakna dig Mia nu när du avgår som ordförande. Du kommer ju att bli ordförande för hela distriktet,men ändå..men jag ser även fram emot det här valåret med myckdt kampanjande och skojj..och att vi ska välja in lite nytt folk till styrelsen.. det ska bli skojj på fredag..jag hoppas att det kommer ganska mycket folk å så för det är ju inte bara ett skojsigt möte..det är ju även ett viktigt möte..så till alla söderhamns medlemmar: kom på fredag och ha skojj samtidigt som du har en chans att påverka vad du vill att vi ska göra under 2006! För det är ju just det som är det roliga med politiken..att du har en chans att påverka..:) kram på er allihopa! å så hoppas jag att vi ses på fredag!

2 kommentarer:

  • Klockan 10:09 em , Blogger Maria Leander sa...

    Tack Emma, det värmer! Men vi kommer ha en hel del med varandra att göra ändå så så lätt blir du inte av med mig ;) kram

     
  • Klockan 9:14 fm , Blogger Emma Jonsson sa...

    ja jag vet..det har varit roliga år..:)

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida