Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

torsdag, januari 05, 2006

gott nytt år folk! Det känns som att jag har varit lat ett tag nu med att uppdatera min blogg men nu ska det bli ändring på det. Jag lovar att bli bättre på att uppdatera den i år. Det kan jag lova eftersom jag inte har avgett några nyårslöften,jag brukar nämligen aldrig hålla dem. Men blogga mer ska jag göra..:) Jag blev sjuk strax innan jul,men blev som tur var frisk till julafton å så blev det så mycket där kring jul så jag fick ingen tid över å nu på lovet så har jag bowlat,åkt skidor å aktiverat mig så det har inte blivit något bloggande. Men nu är det äntligen här,år 2006..det spännande valåret! Jag ser verkligen fram emot att få kampanja å att få ha tokroliga dagar tillsammans med mina underbara kompisar CUF..:) jag känner på mig att det kommer att bli ett bra år.. Hoppas att ni också kommer att få ett spännande och roligt år! Kramar

1 kommentarer:

  • Klockan 4:49 em , Blogger Maria Leander sa...

    Vi har en himla rolig valrörelse framför oss... gu va kul det ska bli! =) kram* -M

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida