Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

måndag, oktober 23, 2006



















25 årsfest x 2
I helgen så åkte jag tillsammans med Henrik, Mia och Jonas ner på Magnus och Johans gemensamma 25 årsfest i Örebro. Jag har fler bilder från festen men jag vill inte ladda upp dem eftersom vederbörande kanske inte skulle uppskatta om jag gjorde det. Fest var i alla fall väldigt kul och här ovanför kan ni se en liten tavla som jag hade gjort och gav bort till Magnus.

Fast på fredagen var jag också ut tillsammans med Mia, Henrik och Martin och vi var på Interpol i Gävle och spelade biljard, det var kul. Jag var i det vinnande laget hela tiden. När vi var på väg hem från Interpol så träffade vi på två killar från MUF och de frågade om vi skulle hänga med dem till en annan bar. Det slutade med att vi kom hem halv 2 istället för halv 10 som vi hade tänkt. Men vi hade kul.

- Emma

1 kommentarer:

  • Klockan 11:00 em , Blogger Britta Olsson sa...

    Jaa... Vill du veta vad jag tycker om att vara under arton? Jag ty... NEj. Inte svära nu... lugna andetag.. *le*

    :P
    Hoppas ni hade kul iallafall.

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida