Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

måndag, september 04, 2006

Jag avnjuter en Fanta efter en lång och blöt dag.



Jonas,Cecilia och jag där tältet stod innan regnet.




Jag, Jonas och Cecilia i ett skojjigt ögonblick.


Nordanstigsmässan fortsättningen...

I lördags kom Henrik och hämtade upp mig, Cecilia och Jonas här i Söderhamn för att vi skulle upp till Nordanstig på mässan. Men först så måsta vi ju hämta tältet i Ljusdal. Så när vi väl var framme efter allt krångel så var vi 1 timme och 45 minuter försenad. Men när vi väl kom igång så var vi väldigt effektiva tycker jag och vi fick ut mycket plåster och C-vitaminer.

Till och med Jan Johansen kom fram och pratde med oss. Han undrade om vi hade några halstabletter för att han hade så ont i halsen men vi hade ju bara plåster. Fast sen märkte han ju att vi inte var några riktiga doktorer utan att det var politiskt och då fick vi kommentaren: "De botemedel som jag behöver, det behöver nog inte Sverige". Lite smått kul tykcte vi.

Men sen bröt ju helvetet lös. Och det är nog lite milt sagt också. Vi hade spännt fast tältet i bilen så att det inte skulle flyga iväg, men vi fick till slut stå och hålla i tältet så att det inte skulle flyga iväg. Så mycket blåste och regnade det.

Men man måste se på det som lite roligt också. För kul det hade vi. Hela helgen :)

- Emma

1 kommentarer:

  • Klockan 9:09 fm , Blogger Jonas Rask Samuelsson sa...

    Morgens!

    Ni ska då ha beröm, ni var där som enda ungdomsförbund och jag hörde bara gott om er från Nordanstigarna. Ni behövs! Nu är det bara 12 dagar kvar sen får vi resultatet av Sveriges största opinionsundersäkning och du ser under veckan hur många krys du fått - LYCKA TILL!

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida