Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

onsdag, december 20, 2006

A fairytale of New York
Nu börjar man känna av julstämmningen lite. De har börjat köra jullåtar på radion, pepparkakorna och lussebullarna är bakade, nästan alla julklappar är inhandlade och granen är klädd.
Igår fick jag ett melj från Skottland, från chefen på slottet jag jobbade på i sommar. I mejlet stod det att jag var varmt välkommen tillbaka nästa år och jobba om jag ville. Jag blev naturligtvis jätteglad för jag har gått och väntat på det här ett tag. Så nästa år blir det Skottland för min del. Ett halvår ungefär kommer jag att vara borta.
Men men, nu är det snart dags för jul och här nedanför har ni en liten jullåt som jag gillar. Irländsk fin musik :) Ha det gött!

- Emma

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida