Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

onsdag, december 06, 2006

Fullt upp..

Jo det är det minsta man kan säga. Jag har verkligen fullt upp den här veckan. Jag fortsätter glömma bort saker som jag borde göra. Det är bara 2 och en halv vecka kvar i skolan innan jullovet och jag är så stressad. Det är därför jag inte har bloggat på några dagar heller.
I alla fall, ikväll ska vi ha våran roliga studiecirkel igen. Jag hoppas det kommer komma ganska många så vi kan få igång en bra disskusion. Idag är det kapitlet Människan vi kommer att diskutera.
För övrigt så kan jag berätta att jag håller på och skriver en väldigt intressant historieuppsats, nämligen om Cypernkonflikten. Tänk vad man lär sig saker. Det är jätteroligt faktiskt.

- Emma

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida