Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

fredag, december 01, 2006

Första advent
I helgen så är det första advent och jag ska faktiskt bara vara hemma och slappa hela helgen. Hmm, eller kanske inte. Jag skulle egentligen ha åkt på ordförandekonferensen i Stockholm men jag har för mycket skolarbete jag måste göra. Så jag skickar Cissi istället. Jag önskar att jag hade kunnat åkt för när jag kollar på schemat som är för helgen så är det massor av roliga saker som de kommer att få göra. Men men, sånt är livet.
Nu är det fredag och jag har faktiskt slutat för dagen. Så skönt med fredagar. Ikväll ska jag i alla fall bara ta det lungt och kolla på IDOL finalen. Jag vill att Markus ska vinna. Jag vore dock inte så besviken om Erik vann heller, de är två bra killar.
Ha nu en trevlig helg och mys i mörkret. Glöm inte att tända ljusstakarna. Och julkalendern är också en viktig sak som man inte får glömma :) Ha de gött!

- Emma

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida