Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

onsdag, november 22, 2006



CUF Söderhamn 4 år!!!

Idag så var det en väldigt speciell dag för oss här i CUF Söderhamn. Vi firade nämligen 4 år. Helt otroligt vad tiden går fort när man har roligt. Jag minns det som igår, min första stämma i Umeå, min första aktivitet överhuvudtaget i CUF. Under kvällen så har vi bakat tårta, haft tårttävlig :D medans vi lyssnade på schlager, of course. Jag hade även med mig ett litet album med roliga bilder, mycket minnen från de 4 år som gått. Jag är så himla nöjd med kvällen. Vi var 12 st som firade tillsammans, i vanliga fall så brukar vi inte vara så många. Jag försökte mig på ett tal, men som vanligt så gick det inte så bra. Jag är ingen talare precis, men jag tror att jag fick fram det jag ville säga. Jag är väldigt stolt över alla gamla och nya medlemmar och att jag har fått varit deras ordförande under året. Tack så mycket! Och till Henrik som har varit en jättebra ombudsman och sett till att vi har så här mycket nya medlemmar. En toppenkväll som jag hoppas vi kan göra om många gånger till :)

- Emma

3 kommentarer:

  • Klockan 7:07 em , Blogger Jonas Rask Samuelsson sa...

    Shit vad ni är bra!

     
  • Klockan 8:46 em , Blogger Emma Jonsson sa...

    Tack :D Fast jag är ganska slut nu. Har tagit reda på en ganska stor disk alldeles nyss. Det blev typ jag å CC kvar som plockade undan. Men men, det är sånt man får ta när man har roligt.

     
  • Klockan 10:20 em , Blogger Henrik Björkman sa...

    Tack Emma! Du gör ett skitbra jobb och kvällen kunde inte ha blivit bättre. Ledsen med disken... Själv har jag suttit och packat 220 kuvert.
    Lycka till nästa onsdag!

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida