Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

lördag, januari 28, 2006

Söderhamns CUF:s årsmöte! ikväll har vi haft årsmötet här i söderhamn..det kom inte så mycket folk som jag hade hoppats på men det var ändå ett bra möte..det kom 6 personer..det var jag,cecilia hansson,sofie renström,maria leander,jonas jonsson och henrik björkman..vi hade ett roligt möte och sen gick vi och käkade lite pizza..:) jag blev vald till ny avdelningsordförande och vi är en ny styrelse på hela 7 personer..vi var 4 stycken förra året..det ska bli ett spännande år med mycket att göra..och till dig mia säger jag än en gång tack för de 3 åren du varit ordförande här i söderhamn och lycka till med det nya ordförandejobbet på den lite högre nivån..;) du kommer göra ett strålande jobb..det är jag helt säker på..kram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida