Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

tisdag, oktober 24, 2006

Cause I am ego

Så in i Norden, idag i alla fall. Jag kan inte hjälpa det. Jag har min stunder, men en dag som denna kan jag inte vara annat. Det regnar och är skit ute men vad tusan gör det när det går så jäkla bra ändå?
Anledning till varför jag är så här är för att jag fick MVG på religionsprovet och på provet vi gjorde på staden och framtiden. Jag är så glad och nöjd. Fasiken vad jag skryter och är dryg idag, förlåt, men jag är så nöjd. Det här gjorde verkligen min dag. Nu ska jag bara njuta, kanske unna mig nåt som en choklad eller nåt.

- Emma

2 kommentarer:

  • Klockan 4:58 em , Blogger Jonas Rask Samuelsson sa...

    Vi är alla värda "såna här dagar då solsken skiner och nerförsbackarna bara trängs framför bilen - då är det int´ svårt att va gla´"

     
  • Klockan 8:20 em , Blogger Emma Jonsson sa...

    Ja jag fick verkligen mitt halleluljah moment ha ha ha :D

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida