Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

måndag, december 25, 2006

Gott nytt år!
Det är ju några dagar kvar till nyår men jag passar på att säga gott nytt år nu eftersom jag tror att jag inte kommer att blogga innan nyårsafton. Just nu sitter jag hos min broder och har precis käkat ännu en julmiddag, fast den hät gången med 2 snapsar till. Väldigt trevligt har det varit tycker jag. Nu ska det badas ute i tunnan tror jag, får se om jag hoppar i. Är lite förskyld fortfarande. Hoppas ni får ett trevligt nyår i alla fall :)

Kram

- Emma

3 kommentarer:

  • Klockan 11:34 fm , Blogger Cecilia sa...

    Jag är lite förkyld med. Ingen som vet någon dunderkur så att jag inte ligger i feber på nyårsafton? :O

     
  • Klockan 9:26 em , Blogger Emma Jonsson sa...

    Strunta i nå piller eller så. Drick snaps! Ha ha ha :D men seriöst,jag var snorig hela dan och så tog jag de där 2,jag snorade inte på hela kvällen.

     
  • Klockan 3:46 em , Blogger Britta Olsson sa...

    Barn, kan vi inte klä oss fint på nyår? Jag vill verkligen spöka ut mig. Det händer allt för sällan!

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida