Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

tisdag, januari 16, 2007

Idrottsgalan
Igår kväll så var det idrottsgala på tv:n. En utav de få saker som verkligen lockade mig till att kolla på tv. Jag är ganska emot den eftersom jag tycker att det bara sänds dåliga såpoperor, dokusåpor,repriser eller reklam och inget utav dessa lockar mig speciellt mycket för att kolla på tv.
I alla fall så tyckte jag att det var en bra och rolig gala. Järringpriset gick till Susanna Kallur, vilket jag tyckte var helt rätt. Tre kronor hade ju fått pris tidigare under kvällen så hon förtjänade det verkligen. Ett annat pris som jag tyckte var mycket välförtjänt, det var priset för Årets manliga idrottare som gick till Björn Lind från Hudiksvall. Riktigt kul tycker jag. Jag vet dock ett annat pris som Jonas Jonsson skulle ha sagt att det var välförtjänt och det var priset för Årets Nykomling som gick till Niklas Bäckström i Brynäs.
Sen fanns det tre stycken som jag tycker var mycket underhållande under kvällen och det var Pia Johansson, Mikael Tornwing och Janne "Loffe" Karlsson. Pias skämt om falungång, Mickes norrlänning och Loffes Palme - Fälldin skämt var skitroliga.

Grattis till alla er som vann priser! Ni förtjänade dem :)

- Emma

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida