Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

måndag, januari 08, 2007

Tillbaka
Jaha då var man tillbaka till normala igen då. Har nyss börjat skolan. Jag var något trött när jag skulle kliva upp i morse. Mobillarmet ringde och jag tippad typ allt jag hade på bordet innan jag hittade mobilen och kunde stänga av larmet, så jag vaknade upp ganska snabbt. Det är ganska okej att vara tillbaka ändå tycker jag eftersom det kändes som om jag inte gjorde nåt alls när jag var hemma. Vilket kanske är meningen med jullov men jag blev ganska rastlös efter ett tag. Det fanns ingen snö så att jag kunde aktivera mig, jag ville så gärna åka skidor, men men. Det slutade med att jag låg hemma och läste böcker istället. Nu är jag tillbaka i alla fall, utvilad och ganska nöjd.

Jag har förresten passat på att skaffa en till blogg, fast på engelska(för alla mina engelska vänner). Du hittar den här.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida