Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

söndag, mars 18, 2007

Distriktsstämma för Gävleborg i Söderhamn

Idag så hade CUF Gävleborg sin årliga stämma här i Söderhamn. Vi gick igenom året som gått och bestämmde vilka som skulle bli den nya styrelsen för Gävleborg. Resultatet blev som följer:

  • Britta Olsson, Ordförande
  • Cecilia Hansson, Vice Ordförande
  • Martin Karlsson, Ekonomiskt Ansvarig
  • Kim Flöjt Östlund, Ledamot
  • Sara Karlsson, Ledamot

Efter mötet åt vi tacos och bowlade. Det har varit en grymt rolig dag och man har fått träffa folk som man inte träffar så ofta längre, jag har saknat det. Jag vill passa på och säga lycka till, till den nya styrelsen och tack så mycket till den gamla, ni har gjort ett fantastiskt bra jobb och jag är övertygad om att den nya kommer att göra det minst lika bra. Hoppas vi ses snart igen :)

Kramar

Emma

3 kommentarer:

  • Klockan 9:04 em , Blogger Jonas Rask Samuelsson sa...

    Hej!

    låter som ni hade skoj, jag var här i Östersund och hälsade på CUF Jämtland-Härjedalen som hade mlöte "i mitt hus". ; )

    Hur gick det för Henrik på bowlingen???

    Dagens viktigaste fråga ...

     
  • Klockan 10:11 fm , Blogger Emma Jonsson sa...

    Hej Jonas!

    Okej :) det låter ju som om ni också hade skoj lr?

    Jag är inte riktigt säker på hur det gick för Henrik men jag tror han vann mot Lloyd. Jag vann dock mot Kim och Britta ;)

     
  • Klockan 1:36 em , Blogger Cecilia sa...

    Jag utmanade Martin starkt måste jag säga. Började bra, men dalade imot slutet. Dock var det ett mycket bättre resultat än förra året, trots att jag inte bowlat sedan dess.

    Jag pratade i mobilen och gjorde en strike samtidigt, jag borde vinna bara däför...

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida