Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

torsdag, mars 29, 2007



Älsklingen fyller 25 år idag

Idag så fyller min älskling 25 år. Vi kommer dock inte att kunna fira hans födelsedag tillsammans :( och det känns väldigt tråkigt. Men det är ju så när man bor för långt ifrån varandra( inte så lite heller). Jag längtar jättemycket tills jag får träffa han. Det är bara 2 månader, 2 veckor och 1 dag kvar tills jag åker tillbaka till Skottland, dock så kommer det att dröja någon vecka till efter det tills jag får träffa han. Det är vid sådana här tillfällen som man vill tacka alla som kom på alla dessa tekniska grejer som man nu kan använda sig av för att hålla kontakten varje dag.

Hoppas att alla ni andra som också har födelsedag idag får en riktigt trevlig dag :)

Kramar

Emma



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida