Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

torsdag, april 26, 2007


Besök på länsmuseet i Gävle
Imorgon ska jag tillsammans med min klass( vi är 8 pers) ner till Gävle på Länsmuseumet och kolla på lite konst. Som ni kanske vet sen tidigare så läser jag ju på samhällvetenskapliga programmet med inriktning kultur. Därför tycker jag att det här ska bli riktigt kul, att vi får komma iväg på ett litet studiebesök istället för att bara sitta i skolbänkarna. Just nu så håller vi på och skriver om en varsin ism på Kultur och idéhistorian som vårat ämne heter. Jag har om dadaismen, ska bli spännande och se vad som finns att kolla på nere i Gävle.
Sedan blir det långhelg med sista april och första maj och allt vad det är.
Kramar
Emma

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida