Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

onsdag, oktober 10, 2007

Äntligen!

Ja det kan man verkligen säga :) Igår så åkte jag in och köpte en bärbar dator för mina pengar som jag tjänat ihop i Skottland. Som jag har längtat efter att skaffa en. Att ha varit utan internet har ju varit väldigt begränsat. Men nu kan jag blogga som jag vill och hur mycket jag vill och det kommer bli mycket lättare för mig att söka jobb som jag för tillfället är upptagen med. Idag var jag dock på en arbetsintervju här i stan och jag var så nervös innan men efteråt kändes det riktigt bra måste jag säga. Men man vet ju aldrig när det gäller sådant där. Vi får se hur det går. Bra hoppas jag.

3 kommentarer:

  • Klockan 11:16 em , Blogger Sofie sa...

    Arbetsintervju? :O Vad har du sökt för jobb? om det inte är oartigt att fråga... :P :)

     
  • Klockan 1:42 fm , Blogger Emma Jonsson sa...

    Japp :) scary I know :P nejdå det gick bra :) jag har sökt ett jobb på ett call center här i Söderhamn, Tech City heter företaget. Man jobbar med kundtjänst, sitter och svarar i telefon då :)

     
  • Klockan 5:36 em , Blogger Henrik Björkman sa...

    Hej Emma! Om du vill ha jobb inom telemarketing branchen är Hofors det ultimata stället. VI har ett stort "callcenter" som heter Resultat och dessutom en växel (eller de är växel åt olika företag) Välkommen!

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida