Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

fredag, augusti 10, 2007

Stockholm Stockholm stad i varlden...
Usch vad lange sen det var jag bloggade nu kanner jag. Men faktum ar att jag har varit ganska pank under en lang tid och det ar dyrt att sitta vid datorerna har. Iaf sa har jag och CC inte haft trakigt pa tva-tre veckor eftersom vi har haft pojkar fran Stockholm har som har volutararbetat. Det har varit, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det men, hilarious, det ar nog ett bra ord som sammanfattr dessa veckor. Tyvarr sa har pojkarna akt hem nu. Vi hade dock en sista pubkvall med dem i onsdags och det blev nog en perfekt avslutning skulle jag saga.

Tack Johan och Victor <3

2 kommentarer:

  • Klockan 9:08 em , Blogger Henrik Björkman sa...

    När kommer ni hem och är med pojken från Spjutäng? ;-)

     
  • Klockan 3:23 em , Blogger Emma Jonsson sa...

    Aww :) jag tanker aka hem i borjan av september och CC kommer hem om 3 dagar sa :) don't worry ;) vi ska parta med dig snart igen :D

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida