Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

torsdag, september 13, 2007

Ja då var man hemma igen då
Ja nu är man hemma igen. Det känns väldigt skönt faktiskt måste jag säga,även fast jag är arbetslös för tillfället. Jag har varit hemma i 5 dagar nu och för tillfället så är jag barnvakt åt min systers lilla dotter.

Det här är anledning till varför jag tänker åka tillbaka till Skottland nån gång dock :)

Japp, jag har varit här. Helt otroligt vackert.


Japp, jag var här också. Varmare i vattnet här än i Sverige.


Loch Ness. Jäkligt djup sjö, men inget monster.

Ja jag tog en hel del bilder när jag var där borta. Jag kan tyvärr inte publicera alla men nu kanske ni förstår varför jag vill åka tillbaka :)










2 kommentarer:

  • Klockan 11:19 em , Blogger Sofie sa...

    Otroligt vackra bilder! Den första är helt underbar! Badade du i Loch Ness? Jag skulle banne mig inte våga! haha

     
  • Klockan 11:54 fm , Blogger Emma Jonsson sa...

    Ja det var helt underbart där :) Den första bilden är från ett ställe där jag var in i en grotta, det var coolt. Vi gick in i grottan där och så såg vi en lapp som vi läste på "Inga guidade turer idag pga tidvattnet". Då gick vi i ganska rask takt ut därifrån igen :P haha
    Nej jag badade inte i Loch Ness, jag vet inte om jag skulle ha vågat jag heller :P haha

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida