Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

torsdag, mars 30, 2006

Ojojoj!
Ja nu är det väl dags att jag tar och rycker upp mig. Jag har ju faktiskt lovat att jag skulle blogga mer det hät året. Det gick ju bra till en början, men sen vet jag inte vad som hände efter ett tag. Jag har haft mycket att göra i skolan ett tag men nu ska jag verkligen skärpa mig. Jag har ju inte bloggat sen årsmötet. Illa illa.

I alla fall så har det ju hänt ganska mycket sen jag blev den nya ordföranden här i Söderhamn. Jag har varit på Valkurs 3 och i helgen som var så hade vi distriksstämman här i Söderhamn.

Valkurs 3 var den 25-26 februari på Lidingö folkhögskola i Stockholm. Vi var 7 stycken medlemmar som åkte från Gävleborg. Vi var det distrikt som hade mest medlemmar representrade. :) I alla fall så var det jätteskojj och nyttigt att åka iväg på den där kursen. Det var massor av intressanta föreläsare,god mat,ett bra ställe att bo på och att få umgås med alla toppen CUFare som finns runt om i landet var jättetrevligt. En kanonhelg helt enkelt :)

I helgen så hade vi i Gävleborg distriksstämma här i Söderhamn. Vi var 15-16 medlemmar från hela länet som samlades i Gröna rummet på Folkets Hus för att ha distriksstämma. Det var jätteskojj och jag vill passa på att gratulera Maria Leander till ordförandeposten. :) Du kommer att göra ett kanonjobb. Jag är helt säker på det.
Efter att vi hade haft distriktstämma så samlades vi alla på expedition för att avnjuta en god tacomiddag och efter middagen så åkte vi iväg till bowlinghallen och bowlade. Det var en toppendag :)

Ja det var väl allt för den här gången :) Jag lovar att från och med nu så ska jag hålla er uppdaterade om vad som händer :)

Kramar Emma

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida