Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

onsdag, januari 24, 2007

Inte så mycket att blogga om...
Just nu så händer det inte så mycket i mitt liv så jag har inte bloggat på ett tag för att jag känner att jag inte har så mycket att säga. Livet rullar på som vanligt. Frukost,skola,lunch,läxor,middag,sova(väldigt mycket äta låter det som men). Ja det vardagliga.
Idag så ska jag i alla fall till gymmet och sen ska vi ha möte och prata lite om det kommande årsmötet. Jag kanske inte har berättat det tidigare men jag kommer ju att avgå som ordförande här i Söderhamn. Jag tar studenten i vår och kommer sedan att spendera åtminstone ett halvår utanför Sveriges gränser så då tänker jag inte ta upp en plats som jag är helt säker på att någon annan CUFare här i Söderhamn skulle fixa minst lika bra som jag. Dessutom så vill jag att de lite yngre ska få en chans att lära sig lite mer, jag är trots allt inne på mitt 4:e år i CUF, lite gammal börjar man känna sig. Och jag har lärt mig en hel del under de gångna åren, inte minst som ordförande. Det är ett jäkla ansvar, men det är förbaskat kul.

- Emma

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida