Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

torsdag, maj 03, 2007

Det rullar på...
Ja nu är det inte långt kvar. Och med det så menar jag en hel del. Maj månad kommer vara fylld av aktiviteter för mig. Det är stämma i Kalmar, en hel del jobb som ska göras klart i skolan och jag ska förmodligen klara körkortet,förhoppningsvis. Just nu sitter jag i skolan, har blivit lite förskyld och jag har två lektioner kavr på den här dagen, sen ska jag hem och fira pappa som fyller år idag.

Just nu så snurrar massor av olik The Ark låtar runt i huvudet på mig. Jag har alltid gillat dom och nu är jag inne i The Ark-period igen. och apropå The Ark så är det just snart dags för Eurovision Song Contest. Jag tror faktiskt att Sverige kan ta hem det i år, jag är mer optimistisk än vad jag har varit på flera år. Jag tror dom har vad som krävs.

Fullt upp hela maj helt klart

Emma

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida