Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

måndag, april 03, 2006

Distriksstämman i Bollnäs!

I lördags så hade partiet distriksstämma på Folkhögskolan i Bollnäs. Självklart var jag där och jag måste säga att det var ett riktigt bra upplägg i år.
Det började med att Anders Gustafsson, VD för företaget NEFAB hade en jättebra och intressant föreläsning. Sedan fick vi dela in oss i 4 olika grupper. Jag valde att diskutera om "den gröna kommunen". Det var intressant och bra. Man fick lite att ta med sig hem till sin kommun. Sedan blev det lunch och efter lunchen så underhöll två killar från Kulturskolan i Bollnäs. De spelade piano och fiol.
Och efter det så började själva stämmoförhandlingarna. Jag måste säga att hela dagen var väldigt intressant och bra. Just nu så längtar jag till nästa aktivitet och det är nämligen vårt extra årsmöte vi måste ha här i Söderhamn.

Kramar Emma

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida