Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

torsdag, augusti 31, 2006




Debatt och bokbord på Staffangymnasiet i Söderhamn.

Igår så var samtliga politiska ungdomsförbund representarade på debatten som ägde rum på Staffangymansiet i Söderhamn. Här ovanför kan ni se lite bilder från debatten och så vårt fina bokbord som vi hade. Jag, Jonas Jonsson, Cecilia Hansson, Magnus Svensson och Maria Leander stod vi bokbordet fram till debatten.

Debatten blev mer som en utfrågning än en debatt. Eleverna på Staffangymnasiet och moderator Anders Eklund hade en hel del frågor att ställa. Men jag tyckte det var bra och jag tror att många förstagångsväljare som var och lyssnade vet lite bättre om vad partierna tycker och de kanske kände att de hittade ett parti de tycker om.

Jag måste ändå påpeka att jag tyckte att Alliansen gjorde ett jäkla bra jobb och det kändes som om det var de som gick ut därifrån som segrarna i debatten. Våran Magnus Andersson var som vanligt duktig.

- Emma

1 kommentarer:

  • Klockan 8:52 em , Blogger TheSoof sa...

    Hej, ser att du jobbar på Boxer. Hur tycker du det funkar? Jag jobbade på samma uppdrag fast i Östersund.

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida