Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

torsdag, augusti 24, 2006

Back in track...

Ja då var man tillbaka i skolan då. Och jag måste säga att det är helt okej faktiskt. Jag trodde det skulle kännas värre än så här att vara tillbaka efter ett så härligt sommarlov. Jag tror nog att det har varit ett av de mest spännande sommarlov som jag har varit med om. Jag har hunnit med så mycket tycker jag, förutom att vara hemma så mycket då.

Men jag måste erkänna att jag har sett fram emot det här läsåret också. Det är ju sista året och alla de ämnen jag har sett fram emot får jag läsa nu. Som filosofi t.ex, det är verkligen spännande. Och kultur och idéhistoria verkar också bli något riktigt bra.

Och nu ser jag bara fram emot debatten som kommer att hållas här på Staffansgymnasiet på onsdag den 30/8. Det ska bli så kul att höra Magnus igen, för han är en så bra debattör tycker jag. Jag var på en debatt om alkohol igår där han debatterade och jag tyckte att han skötte sig riktigt bra. Därför ska det bli spännande att se honom debattera lite andra ämnen också och jag är helt övertygad om att det kommer gå kanoners.

- Emma

1 kommentarer:

  • Klockan 9:13 em , Blogger Cecilia sa...

    Du missade en intressant dag nere vid valstugan idag alltså... ;P

    föresten är kultur- och idéhistoria ett utav mina favoritämnen än så länge i år med. Och Filosofi.

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida