Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

fredag, september 01, 2006

Utsikt över Culrain



Kristina i Glasgow


Higland Cattle

Jag i Glasgow


Inverness

Personalen i matsalen


Bonar Bridge kyrka

Falls of Shin

Några av min ny kompisar.
Cail, Elisha och Steve.

Biblioteket på slottet.


Carbisdale Catle


Bilderna från Skottland.
Här är äntligen några bilder från Skottland. Det var här på slottet som jag jobbade i en månad. Sommaren 2006 kommer jag alltid minnas som en av de bästa i mitt liv. Jag har fått upplevt så mycket och jag har haft så roligt. Jag har fått nya vänner, jag har fått sett att jag kan klara mig själv i ett annat land och jag har växt som människa. Jag säger som Lena PH: Jag ångar ingenting!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida