Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

onsdag, maj 16, 2007

Äntligen!
Som Fylking skulle ha sagt. Idag är det dags i alla fall, vi ska åka ner till den efterlängtade förbundsstämman i Kalmar :D Jag tillsammans med 10 andra Gävleborgare åker idag klockan 12 ner mot Kalmar. Jag har packat en full resväska, och full det är den verkligen kan jag säga. Jag måste skaffa en ny tills jag ska åka utomlands har jag märkt. Vi har laddat upp mde filmer som vi ska kolla på på kvällarna och musik som vi ska köra i bilen på vägen ner. Alla är på gott humör idag tror jag. Detta blir min tredje stämma och den här gången kommer jag att sitta i internationella kommittén, det ska bli spännande. Nu ska jag gå och käka lite tortilla med Cecilia, som också ska med till Kalmar. Vi hörs! Hadet bra :D
Kramar
Emma

1 kommentarer:

  • Klockan 3:25 em , Blogger Jonas Rask Samuelsson sa...

    Hann ud med mågna filmer under kvällarna eller? Tror inte det va, buhu nu är man tillbaks i den gråa vardagen. Tur nog för ÖStersund blåser det varmt och inte kallts om när jag åkte, annars hade de nog förlorat en potentiell inflyttare.

    Tack för en bra stämma...

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida