Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

fredag, juni 15, 2007

2: dagen
Idag ar var andra dag har i Skottland. Det var var forsta dag pa jobbet dock. Det gick jattebra tycker jag. Jag och Cicci fick hjalpas at och jag fick visa Cicci lite hur saker skulle goras, det var dock lite nytt for i ar men vi har ju varan husmor Joan som ar fran Sydafrika och hon hjalpte oss lite. Jag gillar Joan jattemycket, hon ar cool. Hon kommer fran Edinburgh fran borjan men flyttade ner till Sydafrika och hon verkar har varit med om en hel del. Det ar kul att lyssna pa henne.
Jag maste ga nu, ska ner till puben och "catch up some" med mina gamla vanner har. Det ska bli kul. Pa aterskrivande!

Kram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida