Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

måndag, oktober 15, 2007

Jag är inte längre arbetslös!!!
Jag har letat och jag har letat, och ansökt och ansökt i en månad nu efter ett jobb runt omkring i hela Sverige. Jag har varit in på Platsbanken varje dag, jag har varit in var enda måndag och hämtat Platsjournalen och jag har sprungit runt till olika företag här i Söderhamn. Men skam den som ger sig!
I tisdags så var jag på anställningsintervju för första gången i hela mitt liv. Jag var jättenervös innan men det gick snabbt över och jag tyckte att det kändes riktigt bra när jag gick ut därifrån. Och känslan jag hade stämde för idag så ringde de upp mig och berättade att jag hade fått jobbet, så nästa vecka börjar jag. Jag kan inte sluta gå runt med ett flin för tillfället :)

4 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida