Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

tisdag, april 18, 2006

Våren och påsken!

Äntligen är våren här. Igår lånade jag min brors hund och gick ut och gick med han. Det var riktigt avslappnande att bara gå där och höra hur fåglarna kvittrade och jag såg de första tussilagona. Det är helt underbart att våren är här. Som jag har längtat.

Och i helgen var det ju påsk också. Vi i våran familj firar ju inte påsk sådär jättemycket. Vi hade en trevlig liten middag. Men det tycker jag räcker, för det var ju mysigt och trevligt. Och så fick man ju påskägg. Men kan aldrig bli för gammal för det hahaha :)

Ikväll så ska vi i CUF Söderhamn ha en liten filmkväll tillsammans med CUF Hudiksvall. Det ska bli jätteskojj :)
Vi hade ju vårat extra årsmöte i torsdags och då bestämde vi att vi skulle ha det. Gud vad skönt det känns att ha det ha det där mötet avklarat. Äntligen kan man gå vidare och börja om från början och planera vad man kan göra i år. Och det är ju inte vilket år som helst heller, det är ju valår :) Det ska bli jätteskoj.

- Emma

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida