Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

måndag, april 24, 2006

Ordförandekonferensen

I helgen så var jag på den årliga ordförandekonferensen(faktisk två gånger om år) som CUF har. Vi var på Kärsögården i Stockholm. Vi var drygt 20 stycken som deltog och vi hade verkligen jätteroligt. Och vi hade tur med vädret måste jag säga, så när vi hade grupparbete satt vi ute och jobbade. Det var en intressant och rolig helg, mest roligt var det för att man fick träffa alla dessa trevliga människor som man fick utbyta erfarenheter och nya ideér med.
Jag har ju inte varit ordförande speciellt länge och jag kände att det var nyttigt och bra för mig att få komma iväg och träffa personer som har samma uppdrag som mig,både de som hade mer erfarenhet och de som hade varit ungefär lika länge som jag.

Jag vill passa på och tacka Maria Leander,Anders Dahlberg och Tobias Gillberg som anordnade den här nyttiga och väldigt roliga konferensen. Och tack till alla ordförande som jag hade så roligt med, vi ses snart igen. :)

- Kramar Emma

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida