Emmas blogg

Grön socialliberal som bloggar från Söderhamn

måndag, april 24, 2006

Ordförandekonferensen

I helgen så var jag på den årliga ordförandekonferensen(två gånger om år faktiskt) på Kärsögården i Stockholm. Jag hade verkligen jätteskojj och det var så bra att få träffa alla ordföranden och få utbyta erfarenheter och nya ideér. Det var min första ordförandekonferens eftersom jag bara har varit ordförande sen i januari i år, så därför var det bra för mig att få komma iväg och träffa andra människor som har samma uppdrag som jag.

Jag vill pass på att tacka Maria Leander, Tobias Gillberg och Anders Dahlberg för att ni ordnade konferensen så bra och tack till alla som var där och deltog. Vi hade jätteskojj och jag hoppas att vi träffas snart igen. :)

Bilder kommer senare.

- kramar Emma

- Emma

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida